Al een tijdje heeft de PAN geen nieuwsbrief meer gemaakt. Dit betekent niet dat er geen nieuws te melden is, integendeel. Er is veel gebeurd de laatste jaren. Dit was wellicht ook de reden dat er geen nieuwsbrief meer gepubliceerd is.

Het werk voor het Agrarisch Natuur en Landschapsbeheer is in volle gang. De eerste jaren kwamen we nogal wat hobbels tegen. Dit begint langzamerhand beter te worden.

Zowel in de gemeente Winterswijk als in de gemeente Aalten wordt volop gebruik gemaakt van de landschapsregeling waarin de aanleg van diverse landschapselementen met subsidie uitgevoerd wordt.

Lees hier de Nieuwsbrief Winter 2020. (op 'lees hier' klikken)

Een zonnebloemlint in de hele Achterhoek, meer dan alleen mooi

Niet alleen mooi voor ons mensen maar vooral voor bijen, insecten en vogels. Zo helpen wij de biodiversiteit een handje. We vergroten dan meteen de landschappelijke waarde en belevingswaarde van het landschap. En niet onbelangrijk: we betrekken burgers bij de inrichting van ons mooie buitengebied en onze agrariërs verbreiden hun blik van agrarisch beheer naar natuurbeheer.

kijk voor meer informatie op: